Fear and Loathing in Queenstown

For en vecka sen blev mina njurar friskforklarade
Eller allafall nastan
Det rackte for mig
Tiden sedan dess har varit omanskligt sjuk

Flumberg, Saga och Benny (som ni vet sa hanvisar jag alltid till mig sjalv i tredje person nar det har gatt snett) har levt efter benamningen "Fear and Loathing in Queenstown". For er som inte sett orginal filmen med Johnny Depp och Benitio Del Toro. Ladda genast ner 2 timmar med bedrovelser och sjukt leverne.

Vi har allafall mer an val skapat oss ett ansikte har
Alla vet vilka vi ar
Alla ar chockad over hur vi fordriver dagarna
Alla vill vara som oss
Men ingen vagar
Det kravs namligen lite mer an ett vanligt partyhumor for att kvala in i vart gang
Var dock fel att saga att ingen inte har vagat
Det finns manniskor som har forsokt
Som trodde de kunde
De hade dock fel
Helt fel och forsvann saledes efter ynkliga 20-24 timmar

Vad som har hant den senaste veckan kommer dock inte att berattas har
Just nu
Det kommer istallet att komma er tillhanda senare i livet
Genom en berattelse med skruvat slut

Kan dock bjuda pa nagra smakprov:
Flumberg satte in slutspurten for 4 dygn sen med kommentaren "Nu gor vi allt, hela tiden".
Vi foljde hans magiska ord som shirisk lag.

Blev bland annat mutad av en bartender igar med fria shots for att vi skulle vara kvar pa det stallet, vi var namligen som hon sa den basta reklam deras krog haft, nansin!
Var vi dar, skulle manga andra folja efter.
Forstar vad hon menade
For vem vill inte hanga med Johnny Depp och Benitio Del Toro?!


Kommentarer
Postat av: Saga o Flumberg

Jag och saga har harmed tagit over eran roll som brattpackers. Till skillnad fran er bor vi nu endast i dubbelrum for att slippa andra smutsiga backpackers. 10:e vaningen eller hogre ar det anda som raknas. Nu ska vi ga till varan balconybar pa 17:e vaningen. PEACE

2007-08-01 @ 12:27:23
Postat av: Anonym

Nu åker vi på urkult och lever i smuts och skog. Vi tänker på er och ska hedra ert minne med rödvin och glögg i camp Lansink/Sundberg/Ambrosson/Forsberg/Wiklund. Pussar och äckel.

2007-08-01 @ 13:27:49
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Flumberg o Saga

Nu sitter vi på Arlanda och våndas... Mitt tåg går om 20min hem givetvis första klass. Även Saga åker troligtvis helekopter hem... dock utan sin väska som verkar ha fått damp och kört ett eget Fear and loathing in bankok. Keep upp the good work. PS. Personalen på Retardys är ärrade för livet DS.

2007-08-03 @ 08:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0