"Christmas is all around" - svårslagen hit

Love Actually rullar just nu på femman

Älskar den filmen

Den har allt... och lite till

Betyget är givetvis 5 förstklassiga badbollar (med randig design)


Tror att jag är smygförälskad i samtliga karaktärer

Detta inkluderar även den manliga rollbesättningen


Jag känner dessutom seriöst att jag kommer närmare och närmare en liggning, endera med Juliet, Aurelia eller Mia för varje gång jag skådar detta mästerverk.


Att jag har gjort det fanatiskt många gånger (inte legat, utan skådat detta mästerverk) borde betyda att någon av dem i skrivande stund skulle ligga naken i min säng


Jag kan dock konstatera (sängen står bredvid mig) att så inte är fallet


Men jag vet att det kommer att ske

Skam till den som ger sig och därmed slutar att tro


Kommentarer
Postat av: Richter

Filmen är fantastisk. Jag missade första kvarten, så jag satte igång DVDn istället och ser om den, utan reklam, från början. Den är sjukt bra.

2007-12-09 @ 21:20:27
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Överste chifen

Själv satte jag mig i soffa för att se den, men kom på mig att vara helt ointresserad av mänsklighet och relationer.....så snabbt slog jag över och tittade på slalom hela kvällen. Konkret, enkelt och med tydliga regler :)

2007-12-10 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0