Efter två svängar var det klart

Magnus den gamle snowboardgurun lånade ut sin Ride-bräda till mig

Brädans uppgift var att inspirera mig till ett nyköp

Första dagen på snö höll jag mig dock till tryggheten och min gamla Burton


Idag tog jag dock steget, som kommer att bli förödande för min ekonomi de kommande månaderna, och testade hans planka.


Brädan i sig var helt ny

HELT NY!

Det betydde alltså att jag fick provköra den innan honom

Det går nästan att likställa med provkörning av flickvän

Pojken måste ha ett väldigt stort hjärta


Brädan i sig var även mycket skön

Tog rätt i svängarna och kändes sjukt bra i hoppen

Första 540:in satt t.ex. klockrent

Det säger allt samtidigt som det tvingar mig att börja skissa på en investeringskalkyl.


Kommentarer
Postat av: A

Sluta skriv att Linnea har stora bröst, du ska inte ens märka det. Jag är glad att jag inte följde med iofs för jag kan inga 540 eller 360. Inget med siffror är min grej alls. Men jag jobbar varje dag på min blyghet.

2007-12-17 @ 07:43:47
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Benny himself

1. 14 eller 41 spelar ingen roll i detta fall. Hennes bröst tog upp större plats än JJ i husvagnen, så det var svårt att inte se dem.

2007-12-17 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0