Forbes listar viktiga saker

För att klargöra förvirringen kring hur rika seriefigurerna egentligen är har Forbes (i vanliga fall en ansedd tidning) äntligen listad dem.


På första plats kommer inte helt oväntat Joakim von Anka med en förmögenhet på ofantliga 190 miljarder. Jag skulle personligen bli mycket glad över att träffa murveln, som dykt i hans kassavalv, för att ställa frågan om hur lång tid det tog att räkna den gamle mannens pengar.


Övriga pallplatser intas av kejsare Ming (Flash Gordons ärkefiende) samt Richie Rich som jag seriöst inte har en aning om vem det är. Men rik som satan måste han alla fall vara eftersom han ligger 3 placeringar före min personliga favorit Montgomery Burns!

Kommentarer
Postat av: A

Monty är min favorit, överst på listan vill-dricka glögg-på-fredag-med!

2007-12-20 @ 10:01:22
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: J

Jag hörde också detta! På nyheterna! Herregud, vilken nyhet, vilken kioskvältare.

2007-12-20 @ 14:31:39
Postat av: Miss A

Richie Rich är en grabb i tio-årsåldern med blå shorts och röd fluga, är hur snäll som helst, trots sin enorma rikedom, han har typ två av allt man vill ha, och det viktigaste för honom är hans polare. Finns även en film m Macaulay Culkin som Richie. Kanske en Benny-bubblare?

2007-12-20 @ 15:13:36
Postat av: Benny himself

Miss A: Jag älskar filmtips. Den ska jag "låna gratis" via internet och se vid tillfälle. Återkommer eventuellt med en förträfflig recension.

2007-12-20 @ 19:47:06
Postat av: Miss A

Har inte sett filmen själv, tror den är ganska gammal, men är den en höjdare så vill jag gärna veta!

2007-12-20 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0