Spikes och Uggla rules!

Vilket tempo

Helt sanslöst tryck i periodpauserna

Folk var som galna


Det gick dock överlag bra

Fick till och med beröm från Fru L som jobbat inom bar sedan staden brann


Vi krockade nämligen nästan aldrig i kassan (det är tydligen bra) och det såg inte alls ut som jag aldrig spelat på denna sida planhalvan förut.


Frågan man kan ställa sig är dock hur motståndarna var:


Dom törstiga är inte sämre än någon annan grupp människor på papperet.

Det finns glada, roliga, snygga, fula och bedrövliga.

Problemet för den törstige är alkohol

Mycket alkohol gör dom flesta till en sämre människa

Dom törstiga blir därmed sämre live än på papperet


Det beror givetvis på att den bedrövliga blir urkass och att vissa av de andra blir sämre. Merparten är dock lyckliga och roliga. Så det var hur kul som helst 98 % av tiden. Folk från Timrå är ju klockrena:


- Kläder är prioritet 624 i livet

- Frisör är inte viktigt alls

- Däremot verkar huvudprydnader för att gömma frisyren vara det nya


När jag säger huvudprydnader menar jag inte keps eller mössa

Onej!

Det ska vara peruker med spikes eller Magnus Uggla liknande hår

Jag som, helt felaktigt, trodde att både Uggla och spikes försvann från modevärlden för ett decennium sen eller två.


Det är sant som dom säger.

Man lär sig något nytt varje dag.


Kommentarer
Postat av: Richter

Fantastiskt roligt måste du ha haft igår. Jag ska nog göra studiebesök i Timrå snart. Först pynthawaii på höjden, sen så har jag hört att puben är intressant. Hahhaha

2007-12-09 @ 11:53:14
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Överste chifen

Timråbor en unik samling människor som aldrig slutar att förvåna en, vilket är också charmen med dessa speciella varelser :)

2007-12-09 @ 12:42:40
Postat av: Benny himself

Richter: Vi funderar på en timråkväll. Inleda med klassisk förfest (HB & cola) på örnen och sedan gång ner till Olearys, kvällen avslutas givetvis på Timråpuben. Om du verkligen vill är du välkommen! ;)

Överste chiefen: Charmen är undebar. Jag funderar seriöst på en etta i Tallnäs.

2007-12-10 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0