Svar till Miss A

Fick en kommentar från Miss A till ett inlägg för någon dag sen. Tänkte jag skulle besvara det på ett fridfullt och gentlemannamässigt sätt!

Detta skrev hon:
 

Vidarebefodrar hälsningar från journalistkretsar i Stockholm ;
Vem är Benny?
Varför Lisa Ekdahl?
Och när kommer nr fyra?
Du är tydligen riktigt het på Söder just nu!
God Jul!


Benny Bling Bling är en helt vanlig kis som är 26år. Han heter egentligen inte Benny utan detta är ett "taget" namn. Att valet föll på just Benny beror på att ett flertal individer på hans jorden runt resa tyckte att han liknande Benny Andersson från ABBA. Dessa människor måste naturligtvis ha ätit alldeles för mycket Magic Mushrooms. För att inte bli långrandig så tycker jag att den mycket djupa personlighetsbeskrivningen får avslutas där.


Varför valet som nummer 5 på listan föll på just Lisa Ekdahl tycker jag att jag redan klargjort på ett hyfsat sätt. Det är bland annat därför att hennes röst berör. På riktigt.


Jag kan inte idag ange exakt när nummer 4 kommer att redovisas. Jag skulle kunna göra det exakt nu. Men en enorm baksmälla leder till att min romantiska läggning just nu är strandsatt på en öde ö långt från resterande kropp och själ.


Kul att jag är het på Söder

Bor nämligen själv på Söder

Fast i Sundsvall då förstås.


Men nästa gång jag anländer till den stora staden så kanske du kan hooka upp mig med några groupies?!


Kommentarer
Postat av: Chris

Är du nöjd med din jul ? Ha en bra kväll , Kram Chris

2007-12-26 @ 20:17:04
URL: http://chrizs.blogg.se
Postat av: Miss A

Torgnysdotter får stå för "hookandet", hon gillar din blogg som fan, och det är hon som har de "rätta" Söderkontakterna. Själv sitter jag på vischan och förärar bara huvudstaden nåt enstaka besök emellanåt, dock ofta då hos Torgnysdotter - så, jag får säkert hänga på!
...och -
JAG vet faktiskt vem du är*skrattar*

2007-12-26 @ 23:26:01
Postat av: A

Men miserabla jul, äntligen är den slut!

2007-12-27 @ 11:24:05
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: JJ

Men va faaaaaan. blire nå ligga elleeee????
Akta dig för stan, det är mycket bazookas i görning. facking skit.

2007-12-27 @ 17:51:44
Postat av: Anonym

Tack för snabb redovisning. Det har klarnat marginellt men jag nöjer mig 4 now. Är det inte då man är bakis man är som mest amorös, eller kallas det något annat då...?

2007-12-27 @ 18:58:55
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Annchen

Blogga anonymt... det vore kanske något egentligen... ibland är jag på min höjd annanym.

2007-12-28 @ 00:03:47
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: JJ

Ahhhhh!! tjack klack och cadillac!!

2007-12-28 @ 14:03:22
Postat av: JJ

Ahhhh igen!!! kan du säga fisk? eller blir det fel fischk brukar det bli. jag tror på månen och måndagar. och ibland gud. du tror jag är galen. jag säger, det är marginellt, och ibland gillar jag margarin med senap och fjällbrynt messmör. Just det ja.

2007-12-28 @ 14:08:08
Postat av: JJ

förresten, du får gärna möta upp mig och mina kusiner på stan ikväll. Vi ska nämligen bowla och käka och sedan på nåt sånt där uteställe, "krog"

2007-12-28 @ 14:20:18
Postat av: JJ

ser du, jag gjorde ett "hat trick" i bloggvärlden. tre kommentarer i rad. Hur frän är jag.

2007-12-28 @ 14:21:44
Postat av: JJ

förresten, får man knulla mkt om man bloggar? Jag börjar bli skinnflådd och läser "The dirt" för att få lite inspiration. Är bloggern den nya rockern?

2007-12-28 @ 14:23:23
Postat av: Benny himself

Chris: Gillar min familj. Vi sågs på jul. Julen blev därför bra!

Miss A: Vart sitter du och gömmer dig i detta decembermörka land och hur kommer det sig att du vet vem jag är? Är vi kompisar, på riktigt?! :)

A: Sluta spy och kom in i matchen!

Torgnysdotter: Jag tror det kallas "skedberoende". Detta fenomen har dock väldigt lite med romantik och sanning att göra. Det är dock ack så trevligt och därför viktigt!

Annchen: Jag är inte helt annonym. Många av mina vänner läser dagligen vad som skrivs. Kanske därför jag knappt har kontakt med dem nu. De liksom får nog via bloggen.

JJ: Bloggern är sjukt mycket hetare än rockern. Kanske dags att byta bransch?

2007-12-28 @ 18:05:19
Postat av: Miss A

Jag är bekant m Buttman himself, som för övrigt skall fira nyår här i Villa Vacker. Det ska även cyklisten med flickvän göra...och det är Buttman som berättat vem du är, hittade bloggen innan jag hittade dig kan man säga...

Postat av: Annchen

Fem kommentarer i rad. Om JJ inte har en egen blogg än är det kanske dags nu?

När jag tänker efter så gör jag nog ungefär på samma sätt som dig. Eller... så här är det. Jag skriker inte ut till allt och alla jag möter "HEJJAGHARENBLOGGDUMÅSTELÄSA", men har berättat för vissa, så det finns folk jag känner som läser. Sen är det vissa, som du, som jag inte känner. Jag skriker inte heller där (måste vara rädd om rösten om man ska kunna sjunga ;-)
) om saker som hela namnet, var jag bor och jobbar exakt osv... det känns inte som en bra sak att göra på internet. Man vet aldrig. Bits du?

2007-12-28 @ 22:21:17
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Benny himself

Miss A: Nyårsfest på Villa Vacker låter fantastiskt. Att jag dessutom nu är bjuden, helt underbart. Jag har via kontakt med mr Buttman fått tillgång till information om vad som gäller. Vi ses imorgon, tills dess. Lev väl!

Annchen: Om jag bits?! Lite.

2007-12-30 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0