Tomt

I kalendern står det att en bekant fyller år

Sen är det tomt


På kvällens schema finns föda för överlevnad

Sen är det tomt


Det finns en flicka

Sen är det tomt


För att nå fram till henne behöver jag en bil

På min parkeringsplats är det tomt


Loggar in på min bank

Där är det tomt


Detta låter kanske tragiskt

Det är det inte

Planen ser ut som följande


1.       Jag stjäl en polares bil

2.       För över pengar från något annat konto (ett sådant finns alltid)

3.       Plockar med mig en vinare

4.       Åker till henne och hälsar på

5.       Skedar och leker ihop

6.       Lämnar brottsplatsen innan gryningen


Enda problemet jag stöter på är mig själv

På motivationskontot är det tomt


Kommentarer
Postat av: B2

Drick vinaren, ta en taxi, motivation bör vara din stöttepelare långt innan du kommer fram!

2007-12-07 @ 20:08:32
Postat av: Sara

Vaddå flicka. jag trodde vi hade något tillsammans. Varför blir det alltid såhär????!!!

2007-12-07 @ 20:11:25
Postat av: B2

Går det åt helvete för dig Sara har jag ett nytt tjus åt dig.

2007-12-07 @ 22:36:10
Postat av: A

Uppdatering från bomans buss tack?

2007-12-08 @ 11:29:18
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Benny himself

B2: Dina ord är min lag.

Sara: Förlåt för att jag finns till.

A: Det var kusligt att åka kommunalt.

2007-12-10 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0