100 % bog han!

Bedrovelserna och skandalerna har tagit annu ett steg.
Denna gang mestadels signerat JJ.

Jag har namligen varit renare an fralsningsarmen rent spritmassigt de senaste dagarna.
Ena njuren haller pa att krangla.
Kan det vara sa att hart festande i snart 12 ar tar ut sin ratt?
Manga havdar nog det.
Dock inte jag.
Hoppas att vara tillbaka pa banan inom kort.

Igar var det sista kvallen i Sydney.
Flumberg gick in i varldens storsta vagg vid 12.
Han grat nastan och fragade om jag inte kunde eskortera honom hem.
Nykter och svag som jag var sa jag givetvis "ja" till en van i nod.

JJ daremot fortsatte sin resa mot helvetet tillsammans med Sydneys homosexuella elit.
Det var namligen dem vi var ute med igar.

Spontan kommentar: De ar sjukt bra pa att festa, roja och gar alltid pa de ratta stallena.
Jag hade svin kul. Nykter. Har aldrig hant forrut och kommer formodligen alldrig handa igen.
Sa tack alla homos for att ni gjorde min gardag till ren och skar njutning.

JJ vill dock inte tacka bogarna.
De gav han allt annat an njutning.
Allafall idag.
Idag har han namligen bara angest.

Anledningen ar att han "vaknar" upp ur, bland annat alkoholens rus, i en lagenhet.
Tillsammans med en av de fantastiskt roliga bogarna.
Han ligger pa sangen och ser "sexig" ut och fragar om de ska ligga med varandra.
JJ far tunghafta och stammar fram.
"Jag arju inte bog"
"Du kan val testa!"

Efter det havdar JJ att det ar svart.
Han klagar dock idag pa, forrutom sjuk angest, en svidande bakdel.
Stackarn.

Kommentarer
Postat av: Gurra

BÖGJIM BÖGJIM BÖGJIM BÖGJIM BÖGJIM BÖGJIM BÖGJIM BÖGJIM!

2007-07-15 @ 12:01:29
Postat av: Jenny

Men gråten i halsen blev han bög, bög.....HAN BLEV BÖG:)

2007-07-15 @ 15:18:43
Postat av: Älex

Fritte har blivit pappa.

2007-07-17 @ 13:29:26
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0