Censur for sjalen

Star man alltid 100 % for det man gor?
Jag tror inte det.
Jag gor inte det.

Ett enkelt exempel ar saker som hant de senaste 9 manaderna.
Inte allt kommer fram till vanner och familj.
Vissa saker skulla namligen anses stotande.
Darmed valjer man att inte skylta med dem.
Detta gar att gora ganska enkelt, tex. genom att valja bort tillhall som Pattaya.

Ett annat exempel ar tre av mina vanner.
Vi kan kalla dem Johnny and the T brothers.
De akte till Thailand for nan manad sen for att halsa pa Ben "Bugsy" Siegler.
Allt borjade som vanligt.
De gjorde Bangkok.
Bangkok ar underbart.
Smutsigt, harligt, maniskt och du kan gora precis allt.

Darefter valde de sma liven att aka till Pattaya.
Dar sprack deras tackmantel.
Det finns namligen bara en sak att gora i Pattis.
Det ar inte att sola och bada.

Bugsy insag det roliga i detta.
La upp nagra bilder fran deras tid pa en resesida.
Det var humor pa hog niva.
Jag grat nastan av skratt.
Bilderna var inte stotande.
Stotande ar sa mycket mildare.
Detta var ren och skar smuts.

Den basta bilden ar med Bugsy himself.
Han lyfter en thai brud.
Texten till ar "Invagning, allt over 45kg gar bort"

En annan klassiker ar pa den yngre av the T brothers.
Man ser han, lite sma fet, i ett hotelrum med barover.
I rummet finns ocksa tre thai brudar.
En av dem bar magvaska. (Magvaska star for egen firma utan fast adress.)
Pojken i barover ser ut att pruta med henne.
Med hjalp av ledsna ogon och en bira.

Jag och JJ hade dessa bilder som medicin under den harda tenta perioden.
Igar skulle jag in och skratta lite mer.
Da ar dem borta.
Jag mailar Bugsy och fragade vart min medicin hade tagit vagen.

Det visade sig att aven en gangster som Bugsy, hade en akilles hal.
Denna gang i form av vanskap.
Han kunde helt enkelt inte sta imot:
"Du maste ta bort bilderna, de forstor mitt liv pa hemmaplan"
"Snalla vissa att du bryr dig om oss vanliga manniskor"
"Jag vill bara grina"

Jag forstar hans beslut.
Jag forstar deras oro.
Vissa saker maste censureras.
Bade for ens egen sjal och for andras.


Kommentarer
Postat av: Polisen

Tilta mig inte. Polisen kommer snart och stryper din bandbredd. Satan vad skit du skriver.

2007-07-09 @ 16:59:02
Postat av: bugsy himself

Ja tro det eller ej! när man tror att man handlat väl och hållit sina vänner om ryggen får man än en gång höra klagan! jag pratar inte om dig kära vän utan dom sk. "smygarna"! jag visste ärligt inte att du bloggade men fick idag höra det och än en gång verkar det vara mitt fel att denna s.x semester såg dagen ljus trots att det är du som skrev detta... jag lovar dock att jag ska ta mig tillbaka så fort jag kan... starta en ny dagbok och fylla den med än vulgärt innehåll ;)

2007-07-27 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0