En sexig skoterska och en volontar.

Fredagen började precis som alla andra fredagar
Fredagen började alltså med en skön känsla i kropp och själ
Men denna fredag berodde det inte endast på den kommande helgens yvigheter
Utan också på att jag skulle uppsöka sjukhuset och scanna min berömda njure
Skönt att få ett svar på alla funderingar

Jag anlände till medicin bokens näste strax innan 9
Möttes upp av en blond och väldigt sexig sköterska
Vad hände med den feta tanten som luktar rök?
Det är mycket lättare att slappna av i hennes närvaro
Med denna nya varelse till sköterska kan man inte koncentrera sig på att bli undersökt
Man kan istället väldigt lätt koncentrera sig på tanken att ligga med henne på diverse olika sätt
Denna koncentration leder sedan till ett halvstånd under ett sjukhus skynke till klädsel, som inte ger alltför mycket "skydd"

Då kan man givetvis inte alls slappna av
Men hon är inte förvånad
Hon har sett detta förut
Hon har inte bara sett det
Hon vill se det
Det är därför hon ser ut och klär sig som hon gör
Det tänder henne
Det tänder mig 

Innan jag lämnar bygget så ger jag henne fullständig bekräftelse
"Det absolut bästa med denna undersökning var att få spendera tid med en sådan sexig kvinna som dig"
Hon skiner upp
Hon blir glad
Jag blir glad av hennes lycka
Hela situationen är vacker 

Detta får mig sedan osökt att tänka på vad fint det är att hjälpa andra människor
Hur lätt det är att göra någon annan glad
Jag tror fan jag ska bli volontär
Eller inte

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag trodde inte du visste vad en volentär var hehehehe

2007-07-31 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0