Vinet ska vara rott, shiraz och javligt dyrt.

Lamnade tryggheten och lagenheten i tisdags.
Sista sondagen med pobeln ar ett minne blott.
Tog flyget till en annan stad.

Har enligt egna primiser haft den valdigt bra sedan dess.
For er som inte gillar dyra viner och utmarkt mat har det daremot inte varit sarskilt speciellt.
Jag har namligen glidigt runt i Mclare Vale och Barossa Valley
Vingardar.
Vinprovningar.
Doftat, smakat, nickat.
Kort och gott spelat teater pa hog niva.
Men ack sa underbar miljo.
Detta ar en av de saker jag kommer att missa mest nar jag atervander till Svedala.

Imorgon gar nasta flyg.
Imorgon tar jag nasta steg.
Sydney ska aterigen bevittnas.
Far aven nodvandig hjalp fran Svallet pa onsdag kvall.

Vi kan kalla honom Flumberg.
Han ska resa med oss de kommande 3 veckorna.
De tre musketorerna, alltsa Benny, JJ och Flumberg, ska antligen ta over varlden tillsammans.

Hur detta ska ga till ar inte helt faststallt.
Var styrka ar dock snabbrus och galenskaper.
Resten blir improvisation och ren vilja.
En for alla.
Alla for en!

Kommentarer
Postat av: Gurra

Ni tre kan ju ha det så jävla kul då.

2007-07-09 @ 17:01:18
Postat av: Jenny

Jag har läst i allt om mat att rosè är 2007, fan va du är ute :)

2007-07-10 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0