Behover medicin!

Gar det att maila ett prozac recept?
Isafall - GE MIG!

Min sjal reser namligen upp och ner som en javla flagga.
Finns ingen hejd pa utsvavningarna.
Mest lyckorus dock.
Sjuka lyckorus.
Men aven katastrofala dalar pa 2 timmar i stoten.
Maste fa nan jamvikt.
Maste fa prozac.
GE MIG PROZAC!

JJ har jag inte sett pa tre dagar.
Tror han befinner sig i Niangijala med Svamp Sven.
Fick ett sms fran han igar.
"Vilken javla resa. Skjut dig och kom hit!"

Nu ska jag roka en fet med min nyfunne van.
Han sitter i rullstol.
Heter Mihradjian och ar Aborgin.
Han har en "svart" tillvaro.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vill du betala flera hundra för ett SNYGGT mobilnummer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0