Inte en skandal sen sist - skandal.

Livet pa turne har borjat.
Efter den gastkramande fredagen ni laste om senast har foljande hant:
"Ingenting av varde"
Ingenting av varde ar typ:
Fest pa lordagen.
Folk var som galna.
Klattrade i trad.
Kandes som en safari resa i Afrika, sa vi drog innan det var for sent.

Sondag morgon var underbar.
Vaknade och nickade at JJ i koket.
Nickningen betydde inte hej eller godmorgon, utan har ska njutas.
"Sagt" och gjort, 8 minuter senare stod vi utanfor lyan med Jeremy's i sikte.
Spartansk lunch med lamm och en flaska rott.
Vidare till place med livemusik och bira.
JJ blev blind och darmed kar i tva tjockisar.
Fick slita ut han fran stallet for att radda hans heder.
Tredje taxiresan for dagen ledde mot en lokal full av sus och dus.
Dar traffade jag en spegel och insag hur jag sag ut efter 3 dagars supande.
Grat lite av gardagens sprit. Sen halsade jag tva gin och tonic och gick hem.

Mandagen var som en vanlig mandag.
Starkols lunch och bio. Sen sushi och bira. Som sig bor.
Ska aterkomma senare till amnet starkolslunch.
Nu maste jag namligen dra.
Vankas stor fest kvallen till ara.
Tentaperioden slutar idag och folk skriker RUS runt hela uni.
Vi ses!
Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0