Till och med reklamen väljer bort mig.

Lördag 20:19.
Har inte sett dags ljus på evigheter.
Hänger istället med klibbiga och svettiga anteckningsblock.
Tenta perioden har börjat och livet är sämre än skorpor och vatten.

Ljuset ska enligt vissa finnas i slutet av tunneln.
Jag ser inget ljus.
Jag ser bara fackliga uttryck och teorier som helt saknar verklighets uppfattning.

Försökte skapa lite spänning i tillvaron igår genom skicka iväg ett sms.
Har inte sett tillstymmelse till svar.
Trodde i min paranoida hjärna att detta berodde på en ej fungerade telefon.
Den har nämligen inte gett ifrån sig ett ljud på evigheter.
Den teorin laddes dock ner när jag stötte på en fel ringning för en timme sen.
Kul att nån ville prata allafall.

Misären gjorde sig även påmind ekonomiskt i förrgår.
Börsen rasde nämligen.
Jag förlorade lite snabbt 6 000.
Sålde av igår i ren desperation för att sedan se aktiemarknaden håna mig och vända upp.

När jag trodde att det inte kunde bli värre hände följande:
Jag loggar in på mailen för att få lite respons av världen utanför denna kvart.
Inkorgen var tom.
Helt tom.
Till och med reklamen väljer bort mig.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men nu är de synd om lillfritz !!!!!!!

2007-06-09 @ 13:47:49
Postat av: Anonym


http://www.aelskad.com/
Kom ihåg att vi längtar efter dig fast du är fattig!

2007-06-11 @ 10:20:03
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: schnizn

men mister... det låter fan inte bra asså... lika lite bra som det lät när jag hörde din stämma i bakgrunden när jag tjabbade me jj innan. hörde liksom åskan gick i bakgrunden... själv mår jag ok tror jag... du vet hur jag sa att bris hade en månad på sig... hmm... det känns som stan tog chansen (inte vet jag varför egentligen) så den får chansen en semester till :-) det kan va tack vare regnigt väder o mulna dagar me isiga vindar som hjälpte till... tänka sig... hur fan låter det? men så blir det ju: det man inte har... osv... här e det ju fan sol hela tiden! då e det klart att man uppskattar motsatsen när den kommer på besök... regnet e lika sällsynt som damerna här... men ibland kommer det ett litet duggregn... i form av ett leende eller två... o då e man som öken... slukar varje jävla droppe! ne... tebax till gov, bus, and soc. trevligt... hej! o du... jag ska komma förbi me en tändsticka o tända det där jävla ljuset i tunneln så du ser det klart... för det finns fan där... så e det... hai...

2007-06-11 @ 15:11:37
URL: http://schnizn.blogg.se
Postat av: Gurra

Om du är black kan du lika gärna stanna kvar i Oceanien. Vill icke ha med blackjävlar att görene. Jim kan du skicka hem. Men du kan fan stanna. Skämtar inte.
OBS. Skämtar inte.
Ps. Skämtar inte. Ds.

2007-06-12 @ 10:43:35
Postat av: David

Du ska vara glad att du inte ser ljuset i tunneln "Det kan vara ett tåg"

2007-06-14 @ 12:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0