Ett trött hjärta.

Vaknade upp av en hjärtattack i förrgår.
Alltså, jag fick inte en hjärtattack.
Eller, jo det fick jag.
I drömmen.

Har varit allmänt svag och yr sen dess.
Känns inte bra. Inte alls bra.
Kändes som det var dags att ta tag i nåt för engångs skull.
Det blev ett besök hos sjukstugan här på campus.
Fick tid 3:45.
Ska göra EKG test.
Jag är rädd.
Eller snarare livrädd.

Tänk om det är nåt fel på mig.
Dåligt hjärta.
Nog för att jag visste att mitt hjärta var trött på mycket.
Men kunde aldrig tro att det var trött på att fungera.
Förhoppningsvis är det inte så heller.

Jag har helt enkelt inte tid med ett dåligt hjärta.
För mycke roligt som ska göras.
För mycke galet som ska ske.
För många måsten innan jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0