Allas oskuld försvinner till slut

Fick ett samtal på väg hem från jobbet
Sugen på att haka med på korgboll?
Drakarna spelar och en tjej jag känner har fyra tickets
Du, jag & hon+vän

2 damer
2 pojkar
Kroppen skrek dubbelblinddate och äventyr
Munnen följde och sa, javisst!

Visade sig att ena damen var upptagen och den andra 2.03
Hade jag väl kanske kunnat räkna ut med tanke på val av sport

Hur som helst - korgboll är roligt live
Har inte varit där sedan urminnes tider
Men det blir alltid spännande
Drakarna förlorade denna match med 1 poäng

Resultatet ledde inte till någon större depression
Jag visste ju att mitt vinställ väntade med nya erfarenheter när jag kom hem.

Så här sitter jag nu, med dator och vin och ska försöka lägga upp min första bild någonsin
Jag kan inte lova att det blir bra eller vackert
Men alla har väl varit oskuld någon gång.

image1

Spontan kommentar om min fredagskväll på fredsgatan?!
Tragiskt som kvarskatt eller vackert som vin?

Ni förstår nog vart min röst hamnar.

Kommentarer
Postat av: J

Jasså funderar du på Primus?

Btw. Klarade mig både till och hem Timrå. Men det kändes som att prästen stirrade på mig, när hon talade om synder. Herregud, får man vara bakis i guds hus?

2007-11-10 @ 15:40:17
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: A

4 bloggar på en dag, du är manisk! Och briljant i all enkelhet naturligtvis. Jag blev pin.

2007-11-10 @ 15:51:23
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0