Bloggkompisar - snacka om 2007

Jag har en kompis

Hon heter Alexandra

Jag ringde och surrade med henne för ett par timmar sen

Vi pratar tyvärr sällan med varandra numer över telefon


Det här var kanske tredje gången sen jag kom hem

Ändå känns det som att jag har bra kontakt med henne

Kontakten är däremot inte helt vanlig

Den uppstår vanligtvis via detta forum

När hon är A (och diverse andra förkortningar) och jag är Benny

Man skulle kunna säga att hon och jag är bloggkompisar


Det låter efter första granskning som det smutsigaste man kan vara

Men efter viss forskande i mitt eget tyckande har jag bytt sida

Jag hyllar här och nu vår relation

Den är nämligen så mycket 2007 som den kan bli


Jag skulle även vilja ta tillfället i akt att hylla hennes blogg (gremlins.blogg.se) och hennes personlighet.


Så, tack A för att du gör mitt liv roligare!


Kommentarer
Postat av: A

Du tog min tanke och satte den snyggt som vanligt i en blogg. Jag tycker mycket om våra samtal, interagerande är så just nu 2007/2008. Jag ska länka dig till min enorma massa som läser mig varje dag, kompis.

2007-11-10 @ 20:39:09
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vet nån som är askär i dig. Hon gillar vin också.

2007-11-10 @ 22:51:34
Postat av: Madame Mim

Jag är också askär i dig. Ge hit min turkrona.

2007-11-11 @ 12:47:26
Postat av: JJ

jag gillar dig inte på en fläck. måste neutralisera den äckliga "tycka-om" stämningen som jag bara vill spy på.

2007-11-11 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0