Fansanfulla Facebook

Loggade precis in på Facebook
Hade fått en friend request från en mellanstadiekamrat
En person jag inte pratat med på ungefär 15år
Hon fick bli min första "ignore"
Såg sedan att jag hade fått mail
Det var från samma person:

Hej vi gick i skolan tillsammans
Vad gör du nuförtiden?
Har du kontakt med några skolkamrater ännu?
Vore roligt om du ville svara.
Får jag lägga till dej som vän?
 
mvh // xx

Vad är det för fel på folk?!
Låt mig va!

PS. Behöver jag påpeka att hon var/är ful och ointressant? .DS.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Vad är det för fel på dig? Både jag och Jocke har accepterat hennes förfrågan och svarat på hennes frågor.
Varför är du en så dålig människa?

2007-11-27 @ 16:23:09
Postat av: Benny himself

Gurra: Ser du inte att jag krypit till korset. Jag mår fortfarande dåligt av mitt bedrövliga beteende. Kan du inte stötta istället för att spotta?

2007-11-27 @ 16:32:57
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0