Jag förstår inte tjejer - det är härmed bekräftat

Tidningen People lanserar varje år en tävling i vem som är sexigaste mannen i världen
Årets vinnare är nu korad
Det blev babyface Matt Damon
Att han ens var med i utbudet av karlar att välja mellan tycker jag är en skandal
Att sedan folk seriöst röstar på honom gör att jag slutar försöker att förstå
Det finns liksom ingen hejd på galenskaperna

Missförstå mig inte
Jag tycker inte att herr babyface är ful
Absolut inte
Men han går sannerligen inte under benämningen världens sexigaste man i mina ögon

image3

Jag tycker till exempel att både grabbarna till höger om Damon på denna bild slår honom med hästlängder.

Men vad vet jag.
Jag är ju inte flicka och vet således inte vad som får det att rinna till lite extra. 
Ni har nu gett mig svaret
Jag tackar ödmjukt för informationen.

Kommentarer
Postat av: J

Ja inte rinner det till av Matt Damon iallafall!Hahahaha, men tönten som skrivit listan får gärna ha honom alldeles för sig själv.

2007-11-16 @ 07:54:54
Postat av: aaa

Tacka vet jag Matt Dillon!!!

2007-11-16 @ 16:16:05
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0