Jag har syndat

Mitt liv var tidigare uppbyggt av TV program jag var tvungen att se

Det tog nästan all min tid

Jag bestämde mig därför, för att skära ner oerhört på denna sysselsättning

Filmer får jag dock se hur mycket som helst av eftersom jag inte kan leva utan dem

(Nästa att avverka blir "Livet från den ljusa sidan", 22:00 på SVT1. 5star. Me like!)

Min avsägelse av en viss sorts TV program har lett till att jag aldrig har sett ett helt avsnitt av Idol. Så mitt förnekande att detta program beror inte på att jag tycker att det är dåligt. Jag anser bara att jag kan göra något vettigare under just den tiden.


Idag fanns det inget vettigt alls att göra

Idol seglade därför upp som en möjlighet

Min spontana kommentar nu efteråt är - bra underhållning

Mina spontana kommentarer om artisterna är:

Marie
Skön pipa och bra moves, hon liksom glittrar. Men lite för mycket sås-lår för den klänningen.

Andreas
Bra låt men vart är stjärnglansen, inte hos honom alla fall.

Mattias
Snygg kis, men hur många sneakers bränner han per vecka efter allt det stampandet?! Jag sätter förövrigt min veckopeng på att han låg med Carola under den gångna veckan. Carola är för er som inte vet det, nymfoman. Jag har belägg för detta via två olika källor som legat med henne.

Daniel
Han lyser hampa. Kläder, utssende & rörelser, allt är hampa. Han röker säkerligen kontinuerligt. Jag gillar honom skarpt. Han är stjärna. En pundig stjärna.

Amanda
När hon dök upp i rutan tänkte jag, för blond. Sen dök hennes audition upp från början av säsongen. Elvis. Sen skulle hon dessutom även bjuda på Elvis idag igen. Jag blev kär. När hon sedan började sjunga med en allt annat än blond röst bestämde jag mig snabbt för att jag älskar henne. Jag tror dessutom att vi kommer att ligga med varandra snart.


Kommentarer
Postat av: Lebb-Alex

Jag vill också ligga med Amanda på riktigt. Lebb-Alex.

2007-11-16 @ 22:02:18
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: M

Vill du hyra tavlan då? För jag är säker på att hon gillar den. För alla jag gillar har bra smak och jag gillar henne ;)

2007-11-16 @ 22:07:59
URL: http://nejtack.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0