JJ har blivit en sms-artist i sin ensamhet

JJs tristess leder till att han skapar långa och ofta roliga sms.

Ett exempel redovisas nedan:


"Var precis tvungen att gå och bajsa på den enda toalett som fanns på detta hippa, nya café. Jag tänkte såklart 'skynda dig nu och få det gjort så hinner du kanske ut innan det blir kö.' Jag satt till mig snabbt som fan och tryckte till och märkte att det var en sån där en gång i kvartalet bajsningar där bajset ligger och gnuggar g punkten. Jag omvärderade genast situationen och prioriterade såklart min egen njutning. Eftersom det är ett relativt nytt café var toaletten fräsch och nykaklad. Dubbel njutning alltså. Jag klev ut ur båset efter ung en kvart och möttes av en arg liten donna som tyckte hon hade väntat alldeles för länge. Tror heller inte hon var särskilt imponerad av doften som var ett resultat av gårdagens 8 koppar kaffe. Visst. Jag fick skämmas lite, men det var det definitivt värt. Hur är din dag?"


Kommentarer
Postat av: Gurra

Nu var du elak med Jim. Men det viktiga är väl att bloggen blir bra? Eller hur? Mansgris.

2007-11-22 @ 00:17:33
Postat av: Benny

1. Givetvis har jag frågat JJ om det är OK att lägga upp.
2. Kul att en dryg journalistjävel som du tycker till.
3. Mansgris... men durå!

2007-11-22 @ 10:53:30
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0