Måndagsflickan - en svårslagen hit

Måndagar is the shit.

En fast förankrad tradition.

Tyvärr försvinner traditionen om tio dagar.

Då försvinner måndagsflickan till Åre.


Det är bara en måndag kvar till dess

Det känns spontant som väldigt få måndagar

Tror ni det vore möjligt att göra om kalendern och kasta in lite fler den kommande tiden?

Jag skulle kunna kompensera det med att eliminera resterande innan jul.

Do we have a deal?!


Nu över till något helt annat. Som anställd på SEB har man ibland kontakt med väldigt udda personligheter. Eller vad sägs om följande monolog som en kund levererade idag:


" Tyvärr kan jag inte uppge mitt personnummer över telefon. Som du vet är vi numer sammanlänkade med Danmark. Den svarta faran rullar in i landet."


What?!


Kommentarer
Postat av: J

I know how you feel. På mitt jobb får man emellanåt höra det mesta.

2007-11-20 @ 14:13:00
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Solidariteten själv

På mitt jobb gömmer sig tanter i flera timmar bakom gardiner med stulna vinflaskor och en tampong i näsan. Danmark är det stora hotet. Du ska få ett fadderbarn av mig i julklapp, bara ett riktigt svin låter bli att betala.

2007-11-20 @ 15:11:07
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0