Ny TV - "check"

Efter mitt senaste inlägg har livet gått upp och ner som en jävla flagga

Först måndag kväll - RyanAir har utförsäljning för 1 krona fram till midnatt. Tur och retur biljetter inklusive skatter och avgifter till bland annat London och Rom för 178kr.


Det jag fastnade för var dock Sicilien i början av mars, tur och retur 500pix. Innan jag tog beslut och bokade var jag där själsligt. Såg huset jag tänkte hyra vid havet. Bilen jag transporterades av runt ön. Vinet och maten som skulle göra mig sällskap på terrassen. Insåg dock att detta inte kunde bli magiskt i ensamt tillstånd. Jag behövde således en kvinna att dela äventyret med. Senast jag kollade i mitt pass stod där sjukt singel, FUCK, därför valde jag med gråten i halsen att inte boka något alls. Tror det är första gången i mitt liv jag valde att inte göra något jag brann för.


Nederlaget på måndag kväll stärkte mina aktier för ny TV på tisdag avsevärt. För efter denna bedrövelse var jag som ni förstår, verkligen värd något nytt och fräscht. Avklarade därför snabbt inköpet. In på den trånga butiken. Härjade med kusinen som jobbar där ett par minuter. Frågade vad som var bäst just nu när det kom till 37 tum. Han pekade. Jag pekade på min far. Han betalade. Jag åkte hem och monterade upp TV skrället och insåg att jag nu måste göra om hela lägenheten. Kan man bli annat än bitter?!


Jag är dessutom helt oduglig när det kommer till inredning. Jag vill ha det snyggt men kan inte producera något åt det hållet. Därför behöver jag nu din hjälp! Kan du något om inredning och hur en pojkvasker som jag ska ha det? Hjälp mig!


Avslutar med följande information: Anledningen till att jag inte kommer att vistas med någon form av civilisation eller krogliv de kommande 14 åren, beror på avbetalningar som genomförs till min fader. Hoppas ni har överseende med detta. PÖSS!


Kommentarer
Postat av: J

Sicilien verkar fab. Och italienarna kan ju göra vin det är ju ett som är säkert.. Du hittar säkert sällskap. Eller åk själv?

2007-11-14 @ 14:40:59
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0