Oddsen för ännu en nykter helg är högre än Petronas Tower

Min kropp har sedan i tisdags betett sig törstigt

Min själ som vill vara duktig har fått gömma sig på Fredsgatan.


Sannolikheten att själen hade sammanstrålat med kroppens vilja hade annars varit hög. Det i sin tur hade lett till transport ner på lokal för intag av snabbrus likt Blixt Gordon. Och det mina vänner, det är snabbt de!


Detta talar för borrdust med roligheter i helgen:


-         Om ett par timmar rullar det in i mina ögon en väldigt bra lön på kontot. Endast säljbonusen denna månad låg på strax över 6500. (Att sedan merparten ska gå till avbetalning av TV förträngs tills tidigast måndag.)


-          Jag var nykter förra helgen - det har knappt hänt sen jag luktade på första folkölen bakom ungdomsgården i Bergeforsen. Man kan väl säga att det var kärlek vid första ögonkastet.


-         Moneybrother spelar på Stadshuset på fredag. Senast jag såg han live var på Bygget i Åre. Jag var knasigt full med kunde trots allt konstatera att pojken har stor talang. Det är tydligen fler som har noterat detta och biljetterna är därför i princip slut. Slutsålt i biljettluckan betyder bra ös på stan.


Detta talar emot borrdust med roligheter i helgen:


-         Sheriffen har gått och blivit kristen. Eller förlåt, buddistisk munk. Han tackar nej både till nattvard och möjlighet till knullning. Har dock lyckats lura fram hans alterego Sprit Sven förut.


-         Jag är nyklippt. Det betyder att jag ser ut som en pojkspoling. De vakter som redan har ett ont öga till mig kommer därför att se sin chans. "Skulle du vara 26?! Försök inte att lura mig, jag ser att det inte är du på körkortet, testa Mysak istället grabben!"



Som ni ser finns det saker som talar emot min medverkan.

Det som däremot talar för den är att jag VILL!

image5

Kommentarer
Postat av: sophie alexandra sundberg 811125

Du bara glömmer att skriva att jag fyller år också. Det om något ger dig en anledning att fukta läpparna med en god rioja.

Ps. Din syster har blivit manisk med inköp, rädda det som räddas kan. Ds

2007-11-23 @ 08:02:33
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: gurra

Vill inte vara den som är den. Men Mysack stavas så här..

2007-11-23 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0