Upp och ner som en jävla flagga

Jag tror jag är psykiskt sjuk
Inte för att det var så tokigt igår
Utan snarare för, att det idag, sprutar glädjehormoner ur min kropp

Slutar om cirka 15 minuter
Då ska jag med arbetsfamilj inta Svenssons med dunder och brak
Vissa kanske ifrågasätter det valet med tanke på att Stadshusverandan har gratis buffe
Det gör inte jag - saker som är gratis leder till smuts - jag gillar inte smuts
Skämt och sido - Svenssons är vårt hak och får så förbli

Vad som händer ikväll och resten av helgen är jag inte det minsta medveten om just nu
Det är lite oroväckande men samtidigt spännande
Precis allt och inget kan nämligen ske

Återkommer med facit
Tills dess, ge mig nummer till en hantverkare som vill tjäna en slant... eller två!




Kommentarer
Postat av: J

Jag hinner, har ju hela helgen på mig.

2007-11-02 @ 14:14:25
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: A

Du kommer aldrig och hälsar på mig. Vi är alldeles för sällan.

2007-11-02 @ 18:40:54
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0