Äntligen är det fredag!

Min första arbetsvecka som slavdrivare går mot sin ände
Slavdrivare kanske kan vara något överdrivet
Men glädjen för den kommande helgen är däremot helt sann

Mitt schema är bokat med roligheter
Inleder med AW på Stadshusverandan
Ni ser mig i vimlet från 16:32
(min spontana uppskattning av sträckan från SEB snett över torget med ett rappt löpsteg är alltså 2 minuter)

Väl där kan allt hända
Senare under kvällen kommer nämligen en gammal bekant tillbaka till staden
Ni som var med under min tid i Queenstown känner honom som Saga
Ska bli mer än roligt att återigen få bestiga ett snabbrus med honom

Lördagen är också uppbokad
Ska nämligen bli överraskningsfest för mig och JJ
(Hade allt gått som beräknat hade vi anlänt till Svedala den 4:e okt, så festens datum var bokat därefter)
Att det inte längre är en överraskningsfest beror på 2 saker
1. Alkohol in - Hjärna ut
2. Är festen hemlig?! - Låt sprida den likt elden

Nu ska jag återgå till min nedräkning
Exakt 1 timme och 32 minuter till första ölen
Åh så härligt, här ska njutas!

Kommentarer
Postat av: A

Surprise! Timrås egen Magnus Uggla hade tullat på bärsen och glappade smått vad jag förstår?

2007-10-05 @ 21:27:16
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: T.

fan va härligt det låter: äntligen är det fredag!
kände dock inte likadant igår när jag satt i ett av båsen i biblan o skrev assignment... en annan sak som låter härligt: överraskningsfest! så jj lever!? det e ju trots allt bara dig jag haft ngn slags kontakt me på senare tid så jag fick ju dra en lättande suck när jag såg hans namn omnämnas i din text nu :-) tycker det låter som att du trivs jävligt bra där hemma... gött! fortsätt så... tja tja tja!

2007-10-06 @ 07:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0