Borrdust barhäng och ett plannerat bröllop

Man hinner med en hel del på ett par dagar
Eller vad sägs om AW, mys framför tven och sen en fylla, bara på fredagen
Att lördagen sedan blev en kavalkad i roligheter gör inte saken sämre

AW på Stadshuset ger jag inga högre betyg åt
Vi hamnade i en sal som känndes som ett konferansrum
Jag, Flumberg, Sheriffen & Landell på rad
Man kan inte umgås när man sitter på rad
Umgås och AW går hand i hand
Därav blev betyget lågt

Smög sedan hem för att käka muffins med en bekant
När sedan tristessen gjorde sig påmind runt 23 sprang jag nonchalant ner på Svenssons för ett rus
Där befann sig Saga och Bearmountain
Fint startfält för en lyckad kväll
Bearmountain var som vanligt helt speedad
Det skulle kastas i sig både det ena och det andra
Mitt i denna rusning hann vi med att avverka Stadshuset igen och senare även 30+ på Oscar
Jag anser att 30+ inte är ett tillhåll för min kropp
Så gammal är jag väl ändå inte?!
Men nöden har ingen lag
Så vi stuffade runt där som de patrask vi egentligen är

Lördagen blev kort och gott en succe
Det skulle ju som tidigare nämnt bli överraskningsfest och maskerad för mig och JJ
Överraskningen uteblev, festen däremot blev bra, väldigt bra!

Temat på maskeraden var kändisar
98 % av deltagarna hade gått in för uppgiften till 100 %
Resultatet var vackert
Att sedan "The Kristet Utseende" gjorde en privat spelning för oss gjorde verkligen inte saken sämre
Jag var lyrisk hela kvällen och lever fortfarande på den känslan

Vi gjorde sedan en skandalomsusad entre på Oscar
Folk funderade nog både en och två gånger vilka idoter som hade intagit scenen
Man kan förstå deras reaktion

Spontana kommentarer om några av de som var med:
Saga var 100 % gay
Hank flumigare än vanligt
Älex bjöd på en ovanligt sugen blick
Sheriffen badade som vanligt i sprit och synd
Bosse bildoktorn bjöd på rubriker för skvallerpressen ("Pastorn vaknar i panik")
Värdparet Svenne och Lotta var och är en magisk kombination

Spontan kommentar om mig själv:
Stötte på en gammal bekant
Hon var klädd i brudklänning och hade som vanligt det härliga skrattet nära till hands
Hur jag förvaltade det?!
Bröllop och vigsel är redan plannerat!


Kommentarer
Postat av: Hunter S, Thompson

Whats the score here...? What comes next...

2007-10-12 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0