Jag har Sundsvalls snyggaste granne

Igår hände något märkligt
En av stadens absolut snyggaste damer klev in i min lägenhet
Hur hon hamnade där finns det en ganska enkel förklaring till
Men det är fortfarande märkligt

Förklaringen är den att jag hade besök från Bearmountain
Hon ringde honom, han sa att han var hos mig, hon ville komma över och kolla hur jag hade det
Hon har nämligen en exakt likadan lägenhet som mig, fast två trappuppgångar bort

Jag visste att hon bodde där
Jag har även funderat på om jag ska göra ett move och kanske se om jag blir lycklig
Jag inser dock mina begränsningar när det gäller damer av den klassen
Jag är väl ganska ointressant i hennes ögon
Jag är varken modell, hockeyspelare eller bartender
Jag tror att det är sådant som känns attraktivt för henne, som för så många andra i detta brukssamhälle

Det var dock en fröjd att se henne glida runt i min lägenhet
Jag satt som förstelnad i soffan och följde varje steg
Givetvis tänkte jag "Kanske"
Sen vaknade jag och förklarade för mig själv "Du är inte ens nära"

Nu över till något helt annat
Om man dricker diskmedel får man en renare själ då?


Kommentarer
Postat av: A

Ja just det.. säg till när Bosse är i stan igen. Jag kanske behöver "byta olja". Ps. du ser ju nästan ut som en NHL-spelare, so what's the big deal? Ds

2007-10-09 @ 19:42:12
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Hunter S, Thompson

En illusion...
En hägring...
Ett måste...

/ Hunter

2007-10-12 @ 14:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0