Ny dag - nya äventyr

Gårdagens bitska och bittra smak är som bortblåst
Känner mig stor, stark och snygg!
Det var kanske en liten överdrift
Eftersom jag varken är stor, stark eller snygg.

Hur som helst
Kan man göra annat än skratta och känna sig glad för att man finns till, när man vaknar till följande sms. "X och Y är helt stukade. Power plant heter det tydligen. Blir helt väck. Ungefär som tjernobyl. Nu: kebabtallrik med vitlökssås. Smaskens."

Nu kanske man lätt kan tro att jag förespråkar droger
Det gör jag personligen inte alls
Men det är trots allt rätt kul att ibland se hur andra individer förlorar verklighetsuppfattningen

Nu över till det nya - lördagen
18:00 ska undertecknad befinna sig i Il Barones gamla lokaler
Där ska miss Kolibri firas för nyss fyllda 30
Tror och hoppas på en hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0