Prestationsångest - en del av Sverige

Så har det skett
Jag är återigen en Svenssons
Eller Svenssons är nog fel benämning
(Jag saknar ju trots allt; bil, radhus, hund & det viktigaste, en seriös chinona att vara förälskad i)
Men jag kliver i allafall upp till en väckarklocka och gick för andra dagen i rad till jobbet i morse
Så vanlig är jag definitivt numera

Omställningen är lungt sagt stor
Ansvar
Hua
Prestationsångest redan efter en timme:

"Ska jag verkligen sitta här och smyga på internwebben för att snappa upp saker jag missat det senaste året. Lika bra jag kliver in i verkligheten och möter kunderna direkt."

Kommer inte att ta många dagar innan jag är tillbaka i mitt gamla liv. För att förstärka denna bild kan jag berätta att jag möblerade lägenheten på exakt samma sätt som tidigare. Till och med prydnadssakerna hamnade på samma ställe som förut. Anledningen till det är enkel. En psykiskt svag människa som är nära mentalkolapps behöver en trygg och känd situation att fly till

På tal om något helt annat
Love har namnsdag idag
Undrar när jag hamnar där
I kärlekens land

Kommentarer
Postat av: Sheriffen

Fan vad gay du är.

2007-10-02 @ 17:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0