Enkelriktat

Massor av 'att göra lappar' på skrivbordet.

Kunder som blivit lovad min röst

Den kommer dom inte få, idag

Jag har fullt upp med att finnas till


Feber i natt

Temperatur oklar

Däremot så hade jag frossa


Feber får mig osökt att tänka på analsex

Eller nästan alla fall

För att precisera kan jag slänga ur mig stödord såsom Indomin salva och termometer

Inte konstigt att jag nästan aldrig hade feber som barn


Men tillbaka till nuet och verkligheten

Jag har nog inte feber idag

Däremot är jag sänkt, snorig och snygg

Mer snorig än snygg

Det borde förklara hur oerhört snorig jag är


Varför då ens befinna sig på jobbet kanske någon undrar

Jag vet inte hur man tar ledigt

Har aldrig haft en enda sjukdag


Jag tror det beror på att sjukdagar förknippas med den där jävla termometern och således undanbedes in i det sista.


Kommentarer
Postat av: Danne

Du! Det enda receptet som hjälper vid minsta tendens till förkylning eller inkubationstid till annan febersjukdom är vinet, rövinet alltså! Svälj minst tre glas rövin och du är en ny människa imorgon.

2008-04-10 @ 15:05:15
URL: http://hollkoll.bloggagratis.se
Postat av: Benny

Jag provade med lite vin igår.
Det gick för stunden.
Idag kör jag vatten i massor.
Fungerar inte det provar jag din teori och sveper tre glas imorgon.

2008-04-10 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0