Hänger på hänget

Befinner mig i en djup hängtrend

Rent byxmässigt


Eftersom jag jobbar på kontor har jag försökt att bära tightare brallor lite då och då de senaste veckorna. Senast idag faktiskt.


Men det går inte

Känner mig instängd och helt utan personlighet

En människa utan personlighet blir med automatik ful


Människor som känner sig ful får dåligt självförtroende

Dåligt självförtroende i min bransch leder till låga försäljningssiffror

Låga försäljningssiffror gillar sannerligen inte min chef


Mitt häng kan hjälpa bankens tillväxt. Jag kommer därför att förhandla fram ett stående klädkonto på valfri streetbutik vid nästa löneförhandling.


Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Häng är bra. Häng är du.
Tight funkar också. Give it to the bankladies, they kinda need it;)

2008-04-15 @ 22:53:52
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: torgnysdotter

Bra, där benny! Jag samlar på bankrebeller. Du är no två.
Kicki på seb waxholm, har på fullt allvar, förhandlat sig till att jobba barfota!

2008-04-16 @ 07:25:20
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Flumberg

Det finns inget roligare ställa till med årjhundradets bankfrisyr (stor med form av kudde)
+ ett par skrikgula converse pedaler och till det ett löjligt leende och en tillbakalutad pose i stolen.

/ Ost

2008-04-16 @ 09:05:24
Postat av: Tågmamman

oj, vad djupt om mode kontra ekonomiska intressen. Det här kan bli en blogg för både Blondinbella och finansminister Borg.

2008-04-16 @ 10:21:28
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Gurra

Gå och häng dig. Fniss.

2008-04-16 @ 10:43:46
Postat av: Curly

Men faktiskt, man fungerar bättre i häng. Eller slappt i alla fall.

2008-04-16 @ 10:57:23
URL: http://trilska.blogg.se
Postat av: Benny

Frk Richter: Jag vet. Detta är även ett problem. Att klättra inom min bransch med häng går sådär. Det för valet enkelt. Måste byta bransch.

torgnysdotter: Låter man sin personal hänga barfota är man med automatik sveriges bästa bank. Jag är numer en stolt anställd.

Flumberg: Eftersom jag praktiserar yviga frisyerar mest varje dag nuförtiden borde du skänka de gula skorna till mig.

Tågmamman: Har hela tiden hävdat att jag, blondinbella och borg har något gemensamt.

Gurra: Om du hänger med. Fniss

Curly: Det enda som toppar ett par slappa jeans är mjukbyxor. Uttvättade och högst personliga mjukbyxor.

2008-04-16 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0