Things to do in Denver before you die

Att skapa en lista med saker som jag vill genomföra innan jag kastar in handduken är oerhört svårt. Men eftersom det är fredag finns det inga fel. Så jag gör ett spontant försök, som inte är uppbyggt utav någon större tanke eller kraftansträngning.


  • Resa på Amazonfloden tillsammans med en vän, en flotte och ett tält. Syfte: Besegra rädslan för det okända.
  • Skapa en seriös relation med mor och far som inte gör att jag känner - varför gjorde jag aldrig det - när det är för sent. Jag har kommit halvvägs. One to go. Syfte: Lindra eventuellt dåligt samvete och mängder av funderingar i framtiden.
  • Med hänvisning till JJ:s kommentar på förra inlägget: Snorta en lina Kola från en svart glädjeflickas röv i Vegas. Syfte: Att få vara rockstjärna en sekund eller två.
  • Bosätta mig i ett buddistiskt tempel under en sex månaders period. Syfte: Finna inre frid - om det nu är möjligt.
  • Skjuta i mig en lagom dos heroin. Syfte: Att en vecka innan dödsdag uppleva känslan av orgasm gånger 1000 (Trainspotting).
  • En dag med helikopter i Alaska. Topp efter topp besegras med hjälp av adrenalin och snowboard. Syfte: Frihetskänsla i en helt ny förpackning.
  • Vakna tillsammans med någon jag älskar en vardag och känna att det inte kan bli bättre än så här. Syfte: Sann lycka.
  • Bestiga Mount Everest. Som så många andra, men mitt syfte är högst personligt. Syfte: För en gångs skull vara högst upp av alla i världen. (Normalt sett är jag minst ett huvud lägre.)
  • Driva en vingård med vänner och bekanta. Syfte: Producera och konsumera om vart annat i nära och käras umgänge. 
  • Korsa Asien eller Sydamerika med hjälp av motorcykel, häst och cykel. Syfte: Ute på vägen igen!

Kommentarer
Postat av: JJ

Vi kan skjuta i oss horse nu på en gång om du vill. Jag ska fixa ett gram tills du kommer ner på onsdag. Ta med dig sked, gummislang och tändare så snackar jag med några läkarstuderande om kanyl. Här ska knarkas!

2008-04-25 @ 15:08:08
Postat av: G!

Jag har redan lämnat pissprov, jag kommer också!!

2008-04-25 @ 16:06:41
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0