Tom Peng Pung

Har hamnat i en svacka

Rent självförtroendemässigt

Det är inte riktigt likt mig


För att komma ur denna svarta trend kände jag mig tvungen att göra något drastiskt. Tyvärr uppkom inga drastiska idéer. Problemet är dock lokaliserat. Har däremot tyvärr inte lokaliserat en lösning. Det gnager således i min själ.


För att inte vara helt handlingsförlamad tog jag istället tag i mitt yttre. Det resulterade i två timmars träning. Klippning av naglar samt hår. Rakning av ansikte med apparat och rakning av paket med hyvel.


Jag blev inte snyggare

Men det känns ändå lite lite bättre.

Förändring förnöjer på något vis

Jag är en ytlig jävel och det står jag för.

image72


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha.... jag riktigt längtar efter tält, vin och ditt dåliga självförtroende i Stöde.. Vina, svina och ligga!!

2008-04-22 @ 21:50:14
Postat av: s

klart du kommit i svacka, du har blivit äldre..

2008-04-22 @ 22:00:01
Postat av: Tågmamman

Jag visste att mina påtryckningar skulle ge resultat - ligga nu? (ja, inte med mig då, jag tycker ju sånt är smutsigt)

2008-04-23 @ 09:05:46
Postat av: Flumberg

Haha !!! Shallow Hal
:) "Jack Black"
Tänk om jag skulle lägga en lite förbannelse över dig hehehe. Nej nej jag ska inte störa, jag bara viska i ditt öra. Du är så tjusig !

2008-04-23 @ 09:21:38
Postat av: Benny

Anonym: Upplägget verkar klockrent. Vem jag ska dela denna upplevelese med har jag ingen aning om. Men jag är med, till 100%!

s: Bedrövelse. Bedrövelse. Befinner du dig i samma situation?

Tågmamman: Jag går dit din hand pekar. Oavsett om det gäller frisyr eller ligga.

Flumberg: Enda sättet att få dig tyst är att ge dig en flaska coungac. Efter 93 minuter sover du.

2008-04-23 @ 10:46:29
Postat av: j

du det ser ut som att du behöver lite solskyddsfaktor på de inte längre så privata delarna. det kan nog bli ganska smärtsamt att ligga annars

2008-04-23 @ 12:18:25
URL: http://sagasaria.blogspot.com
Postat av: Benny

Jag har slutat ligga.
Som du ser så satsar jag på solning istället.

2008-04-23 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0