Vargen släpps lös inomhus

Jag har svurit många gånger över att Lundell sällan tyr sig till mindre lokaler. Han och gitarren mot omvärlden. Tillsammans spelar dom låtar som sällan hörs live.


Istället för detta så har han gång efter gång prioriterad festival eller park stuket. Inget fel med dessa mycket trevliga spektakel. Men efter att ha bevittnat mängder av dem romantiserade jag om att få något annat nästa gång.


Eftersom Lundell är en sann romantiker (oavsett vad andra anser) lyssnar han givetvis på mina drömmar och bjuder därför under hösten på Lundell - Unplugged.


Plats och datum för detta i Sundsvall är Tonhallen den 26 oktober.

Priset i runda slängar 500 spänn.

Biljetterna släpptes igår.

Jag har redan en

Skaffa en du också!


Kommentarer
Postat av: JJ

jag har också en, tror det var du som köpte den.

2008-04-24 @ 15:53:23
Postat av: Frk Richter

Lundell har varit i min blogg. Fint. Hur fint som helst. På riktigt.

2008-04-24 @ 16:22:26
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny

JJ: Utan mig skulle du vara en mycket fattig männsika. Eller, fattig är du ändå, men via mig får du trots allt möjlighet till roligheter.

Frk Richter: Lundell är fin. På riktigt.

2008-04-24 @ 19:08:04
Postat av: JJ

jag är ballast, jag har nämligen pratat med Lundell. En gång sprang jag efter honom på storgatan och skrek "ULF ULF!!" iförd en röd T-shirt med Ett Ulf Lundell tryck över bröstet. Han borrade ner huvudet i gatan och gick snabbare och snabbare tills han nästan småsprang.

Andra gången ringde han när jag satt på Telias kundtjänst. Då var jag lite äldre och han var väldigt trevlig. Jag berättade att jag tyckte deras senaste spelning i Sundsvall var bra och han tackade och var ödmjuk. Vi har en fin relation, Jag och "Uffe". Han kallar mig "Jimpa" när han är på bra humör. När han är på dåligt humör får jag heta rövhålet.

2008-04-24 @ 22:05:41
Postat av: Benny

"Hej JJ, det är Ulf Lundell."

Den kommentaren sätter sig som en tatuering.

Att du sedan måste trycka på mute för att samla dig gör den om möjligt ännu mer tidlös.

2008-04-24 @ 22:42:55
Postat av: Flumberg

Sergei Fedorov har en gång klivit på min fot i hissen på globen. Han sa -" Oops sorry. Varpå jag svarade i panik -" De e lugnt...

2008-04-25 @ 09:59:18
Postat av: Gremlins

Hahaha! Micke, Aki-Petteri Berg myntade även han i panik med landslagströjan i högsta hugg och krusig lugg "look at tisch" i ett saligt groggrus. Förevigt klassades han sedan som finsk no-no. Vilket han iofs var redan innan.

2008-04-25 @ 11:11:04
Postat av: Benny

Flumberg & Gremlins: Jag och JJ sitter just nu via telefonlänk och asgaravar åt er galenskap. Tack för att ni finns.

2008-04-25 @ 11:14:12
Postat av: Flumberg

Jag och gremlan gör det bra som finns till (som en stor man med lång lugg sa en gång i tiden)
Hans ALIAS är "Jocke med kniven"

Ska vi kanske bli ihop greml? Eller har du inte tid...?

2008-04-25 @ 11:43:02
Postat av: Flumberg

Det där blev tolkningsbart såg jag nu... gud va jag skyndar mig. Ähh tolka som ni vill. Jag har fullt upp med att finnas till.
Ibland får man ha det så.

2008-04-25 @ 11:44:47
Postat av: JJ

flumberg: you are stainsjlig!

2008-04-25 @ 12:51:24
Postat av: Greml

Vi är ju ihop när vi har tid. Mer än så är dumt att kräva. Vi gillar inte krav. Varför grillar vi aldrig och dricker sprit allihop? Kom igen nu Marcus, din eller min bakgård?

2008-04-25 @ 16:02:43
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0