3:10 to Yuma

Såg precis filmen ovan
Christian Bale är framtiden
För er som inte visste det redan

Kommentarer
Postat av: greml

Det visste man första gången när man spanade in JumJum i Mio Min Mio.. svårt het redan då. Han är grym.

2008-02-24 @ 21:07:28
Postat av: Frk Richter

Mio min mio. Där har du en film att blogga om! Jag minns att jag tyckte att Millimani var det finaste namnet någonsin när jag sett Mio för första gången. Frågade mamma om jag fick byta namn. Till 'lilla millimani'

2008-02-24 @ 21:18:55
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny

greml: Så han var het som pojke? Nästan lite äckligt, men säkerligen sant. (Jag kom inte ihåg hur han såg ut då, jag kom bara ihåg att jag tyckte filmen var lite otäck.)

Lilla Millimani: Som du ser ovan så är mitt minne suddigt kring denna gamla saga. Du verkar ju dock sitta inne med ett och annat. Så bjud gärna på ett inlägg om hur du stred bredvid Bale för att förverkliga drömmen om namnet!

2008-02-24 @ 22:35:45
Postat av: Lilla Millimani

Från och med nu är Frk Richter ett minne blott, jag går allin på lilla millimani.

2008-02-24 @ 23:17:14
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Gremlins

Jag var inte nästan 27 när jag tyckte att JumJum var het i trikåer. Då hade det varit lite äckigt.

2008-02-25 @ 07:48:45
Postat av: Benny

Lilla Millimani: Jag stöttar dig fullt ut!

Gremlins: Jag tänkte inte så långt. Därav av förvirringen!

2008-02-25 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0