Benny goes to fashion week

Snabb uppdatering från pölseland.
Visade sig att en av Bennys gamla bekanta befinner sig i Köpenhamn.
Hon jobbar för ett klädmärke som vill visa upp sig i Copenhagen Fashion Week
Hon hade därför också möjlighet att ge mig 2 VIP band till roligheterna

VIP band betyder gratis öl och umgänge med ett par hundra modeller
Finns risk att dessa få se en förändring från Benny Bling Bling till Benny Bedrövlig, med tanke på fri sprit.
Men det känns det kvittar
Jag har nämligen hört att modeller gillar odrägliga karlar.

Kommentarer
Postat av: JJ

Jag är på branten till kollaps. Hur fan ska jag kunna hantera denna situation??!!! Ni sippar moet och suger linor med Kate Moss medan jag käkar snabbmakaroner och runkar till "eva angelina gets hammered".

Det är första gången jag tackat nej till en sån här resa och jag ångrar såklart mitt beslut bittert. Tills nästa ride horar jag ihop lite stålar.

Ta hand om situtionen vapenbröder och kör på den att ni är agenter från en liten "up and coming agentur från sverige", "Timrå Måddels" så får ni för en gångs skull ligga riktigt oförtjänt snyggt med era smutsiga Timråkroppar.

PUSS!

2008-02-09 @ 13:18:39
Postat av: torgnysdotter

Låt mig veta om jag ska kalla dig Pete hädanefter...

2008-02-09 @ 13:30:04
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Göte

Blev det Benny Bedrövlig eller Benny Tjylig

2008-02-11 @ 16:00:21
Postat av: W.

Alla tjejer gillar odrägliga karlar, det är bara att ta en titt på kopplet av undersköna och rabiata nymfomaner som följer varje steg jag tar för att få bevis nog på den tesen.

2008-02-11 @ 16:35:50
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Benny

JJ: Du är en solstråle. FÅr mig att skratta. Mycket.

torgnysdotter: Du får även fortsättningsvis kalla mig Benny. Attans!

Göte: Kändes som jag var Benny Begåvad merparten av tiden. Men ska sanningen fram så är allt oklart.

W: Inligt säkra källor finns numer ett community med namnet "Vi som avgudar W" online. Jag är inte förvånad.

2008-02-12 @ 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0