IQ-test borde krävas för att få beträda en morgonsoffa

Det finns för många idioter. Idioter som dessutom har mage att sitta i morgonsoffor och tycka gör mig nästan lite förbannad. Just en sådan finns, trots min ovilja (oväntat va?!), att bevittna fredagsmorgnar på SVT


Hon, Maria Abrahamsson, är ledarskribent för Svenska Dagbladet

Förmodad moderat, på ett äckligt sätt

Förstår varför så många människor ser på borgare med förakt när hon uttalar sig


Senaste fredagen var bara ett av många exempel på hennes förmåga att vara obegåvad. När hon för en gångs skull är tyst visar hon istället sin kantiga framtoning med suckar, skakningar av huvud samtidigt som hon drar handen genom Sveriges flottigaste frisyr. Att hon dessutom ser ut som en seriefigur gör inte saken bättre.


Kan hon inte snälla bara klippa sig och skaffa sig ett nytt jobb, långt bort från alla möjligheter till att synas. Så slipper jag skämmas över att min politiska ådra drar åt samma håll som hennes!


image45

Kommentarer
Postat av: A

Alla moderater är så där, utan undantag. Hon är en av mina värsta värsta. Hon och Bea Ask.

2008-02-25 @ 15:05:13
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: JJ

"vi satte o rökte hasch i kungsträdgården 1968"

2008-02-25 @ 15:14:17
Postat av: torgnysdotter

maria abrahamsson är ett aber i min värld. Jag kan fan inte bestämma mig för vad jag ska tycka om henne. På visst vis tycker jag hon är alldeles strålande. Jag tror att jag är lite avis på hennes sätt att se överseende ut. Och hennes åsikter är av de slag att jag ibland helt håller med. Ibland fullständigt avskyr. Men aldrig likgiltig.

Men nu vill jag gärna prata lite om göran hägg i samma panel. Jag hatar göran hägg. Nu vill jag inte prata mer om göran hägg.

2008-02-25 @ 16:56:39
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

A: Sluta vara så arg på folk som vill själv. Du vill också. Erkänn.

JJ: När meckas nästa pipa?

Torgnysdotter: Det jag störde mig oerhört på förra fredagen var typ, alla skolor är inte dåliga, dom i Limhamn är bra.

För vilken kunskap, eller förlåt okunskap sitter Göran Hägg där överhuvudtaget? Stig Malm, gammal LO-bas. Maria, ledarskribent. Jag måste missat göran tidigare och som du påpekar är jag inte ledsen alls för det.

2008-02-25 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0