Spontan lördag med syrrans deg

Bjöd upp lördagen på ordentlig dans i morse

Inledde med träningspass och sedan var det dags för solning

Behövde lite färg

Längesedan jag var så ful som jag är nu


Frisyren är större än Globen

Blicken flackare än Skönviksbacken


Hur motarbetar man en sådan känsla

Köper sig snygghet såklart!


Platsen det skedde på Moyo

Sundsvalls enda street/skate/surf/snow butik


Varan som inhandlades

En Burton Blunt Primo 152


JJ köpte en Burton Blunt Primo 156 via telefonlänk

Syster Yster lossade dessutom planka till sonen

Livet kändes genast mycket bättre


Detta måste firas

Det tog 3 minuter innan vi satt på Oscar

2 timmar senare hade vi avnjutit gudomlig mat & dryck, med hjälp av Syster Ysters kort.


Min tallrik bjöd på Hjortracks

Sötpotatisgratäng

Chèvregratinerade betor

Chilibéarnaise

Glaset fylldes med Thomas Hylland

Makalöst!


Att personalen dessutom alltid är klockren gör att det inte finns någon återvändo.
Lönen kommer på måndag.

Var inte blyg.

Boka genast ett bord.

Plocka med någon du tycker om och njöt av den gränslösa grillmenyn!


image44


Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Ja, visst fan blir du snygg om du går omkring med den där i nyllet??? Att köpa snygghet är att ge andra fina presenter - morsor på landet t ex. Löningen kommer ju på måndag - fan vad jag ska kalla dig snygg om det landar lite lattjo prylar härute, inte saker till ladan dock men en altan skulle sitta fint.

2008-02-23 @ 20:48:28
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: richan

Men shit vad avundsjuk jag blir. Stod och dregglade på deras meny senast igår. Jag slår vad om att din syrra alltid velat ha en lillasyster, hellre än en lillebror. Ska föreslå ett byte. Jag lovar att min lillebror blir skitglad om han slipper mig, och får en storebror istället.

2008-02-23 @ 21:41:47
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny

Tågmamman: Man blir alltid snyggare med en Burton i sin närhet. Men som sagt lönen anländer på fredag. Det kan dyka upp både den ena och den andra trevligheten i obyggden. Man vill ju gärna ha smeknamet Snygg-Benny!

Richan: Jag trivs ypperligt med lille-bror statusen. Mindre ansvar. Mer roligheter. Så byte känns sådär. Men du får gärna låna henne ett par dagar mot en låg avgift.

2008-02-23 @ 21:47:40
Postat av: tjejen hela dan

Kanske dags för dig att du börjar ta lite ansvar.
Och var lite generös såhär nära lön. Låna ut syster gratis.

2008-02-23 @ 22:18:47
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Miss A

Var kan vi sätta in provisionen?
All reklam är bra reklam, men Bennys smäller lite högre än det mesta!
Puss!

Postat av: Benny

När det kommer till provision är jag billig i drift.
Säg, svit på knaust & 2 flaskor dompa så är vi i hamn!

2008-02-24 @ 20:39:44
Postat av: Göte

Man får inte glömma gamla Surfshopen... eller Hang Loose som dom oxå kallas... Mojo är inte Sundsvalls enda SSSS butik... bara en kaxig uppstickare :)

2008-02-25 @ 14:17:22
Postat av: Benny

Du har så rätt.
Men jag har tyvärr förträngt denna pärla.
Kanske borde jag uppsöka dem och köpa lös en parti mössor på grund av dåligt samvete!

2008-02-25 @ 14:39:45
Postat av: JJ

om man har en frisyr lika stor som globen, betyder det att man kan lira hockey i din skalle? ditt jävla "stolpskott" hihi

2008-02-25 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0