When you get that feeling - Sexual heeling

Efter avslutad AW igår så intog jag sovställning strax innan 23.
Kände mig stolt över min hemgång och såg fram emot att vakna upp utvilad på lördag morgon.
Vad händer?


Jag vaknar strax innan 2, på natten.

Orolig, en krypande känsla av rastlöshet & klarvaken.

Kan inte styra mina egna tankar.


Har stött på liknande känslor ett par gånger tidigare

Efter grovt intag av alkohol

Så detta var något annat


Reaktionen, tusentals tankar, densamma

Håller jag på att bli galen?

Andas lugnt och andas djupt

Inget hjälper


Efter ett tag så lämnar den otäcka känslan mig

Kvar finns rastlösheten


Klockan blir 3

Klockan blir 4

Klockan blir halv 5

Jag är fortfarande klarvaken


Finner endast en utväg för att lyckas slappna av

Runkar - Kommer direkt - Somnar 4 minuter senare

Svårare än så var det tydligen inte

Säd är nöten


Kommentarer
Postat av: L-S.S

Eventuellt den äldsta beprövade metoden.
Nästan skrattretande att det tog 2½ timme innan du förlöste. Hur som, jag håller på dig

2008-02-23 @ 19:56:37
Postat av: Tågmamman

Ja runka du - när säden väl slagit rot och blivit bäbis somnar du till slut stående utan att komma ihåg vad sex är utan bara minnas den natten sömnlösheten blev litet liv.

2008-02-23 @ 19:59:26
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Benny

L-S.S: Den som väntar på något gott!

Tågmamman: Tills det är dags att slå rot fortsätter jag med blankskott på fredsgatan.

2008-02-23 @ 20:22:56
Postat av: gremli

Men hua! Fritz, sluta ta på prinskorven!

2008-02-23 @ 21:30:43
Postat av: Benny

Smeknamnet Fritz får inte användas i offentliga sammanhang. Det vet både du och jag. Är du inte snäll kontrar jag med tatuerade hemlisar! :)

2008-02-23 @ 21:51:34
Postat av: JJ

Nu var du jävligt feg tycker jag...trodde bloggen var till för att utlämna sig själv till allmänhetens beskådan. Mer SANNING nästa gång!

2008-02-25 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0