Woody Allen naken känns sådär

Det svårt att lämna något man gillar

Det är jobbigt att göra bokslut

Men det blir sista avsnittet nu


Allt har sin tid

Speciellt knull-listor


Dom utvecklas och förändras tillsammans med framtiden. Hade jag gjort denna lista för säg 12-14 år sen så hade samtliga platser varit uppbokad av Wilma, Skärgårdsdoktorns dotter. (Snudd på barnarov - ska ärligheten fram så var det inte baxning jag symboliserade med henne. Jag visste inte riktigt hur det utfördes då.)


För ungefär 8-9 år sen fanns bara Katie Holmes på min näthinna. Jag var fanatiskt sugen på hennes karaktär i Dawsons Creek. Detta ber jag innerligt om ursäkt för idag.


Vidare har mitt liv kantats av liggnoja med Lisa Miskovsky. Förklaringen är enkel, hon ser sjukt het ut både i backen och på scen.


Samtliga av dessa individer får inte plats på dagens lista. Även fast den sistnämnde är svår att lämna utanför.


Kort tillbaka blick:

Plats fem: Lisa Ekdahl

Plats fyra och vackrast: Gabrielle Anwar

Plats tre: Sherryl Crow

Plats två: Alice (Natalie Portman)


Ser inte alltför pjåkigt ut. Dock har många som både är snyggare och sexigare inte fått plats, av den enkla anledningen att jag inte haft någon speciell relation till dem.


Mitt sista val blir däremot väldigt Svenssonsaktigt. Hon ledde till och med en tävling på Aftonbladet om populärast just nu. Känns nästan lite jobbigt att jag måste falla in i samma hop som de andra. Men det är omöjligt att stå emot hennes dragningskraft.


Första gången jag såg henne var i 'Lost in Translation', andra gången i en intervju strax därefter. Bruden är inte bara dödsläcker, hon är dessutom skarp så få.


Allt hon tar i tillsammans med Woody Allen blixtrar.

Allt hon gör tillsammans med honom känns så rätt.


Scarlett Johansson får när som helst dela min säng.

Om hon lovar att lämna Woody Allen utanför.

Avstår helst ifrån att se honom naken.

image52


Kommentarer
Postat av: Gurra

Jaså... man blev bestulen till slut.

2008-02-26 @ 23:30:56
Postat av: torgnysdotter

bortsett från ekdal en mycket bra och väl avvägd lista tycker jag.
Min snåla man är lite emot att jag lägger upp en ligg-lista. En av de uppenbara komplikationerna med att blogga i eget namn. Jag skulle även tycka att det vore kul med en "kvinnor-jag-blir-flata-för-lista". Det kanske man kan komma undan med?

Det kommer att kännas tomt utan din lista. Hitta genast på en ny.

2008-02-27 @ 09:48:36
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Tågmamman

Inget pirr för mig! Jag vill ha lite mera hårda och besynnerliga flickor.

2008-02-27 @ 12:22:06
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Gremlins

Tacka vet jag Dita von Teese

2008-02-27 @ 13:40:21
Postat av: JJ

jag är misssnöjd. var är babsan?

2008-02-27 @ 14:24:32
Postat av: JJ

gremlins: Tycker du ska lägga upp en knull-lista och sätt Flexnes högst på pallen.

2008-02-27 @ 14:26:13
Postat av: Gremlins

JJ: been there, done that. Han är inte så bra i sängen som han ser ut.

2008-02-27 @ 15:47:01
Postat av: Mister

Knull-lista eller ej... Benny kommer till de lärdas stad! Han ska se ngt band... Men det e bara en liten detalj... För han ska träffa hunkarna i stan! Den skallige o den me kalufs... Det blir stor-slam på fredagskvällen o vad som helst kan hända... Perfekt! Hur har jobbet vart idag förresten? Din arbetare...

2008-02-27 @ 16:57:28
Postat av: Tågmamman

Kom precis på en koppling till din nr 1 - jag har
en halvförälskelse i Bill Murray i "lost in translation" och hon fick ju snuggla med honom, så lite av mitt saknade pirr kan ligga i avundsjuka, vad vet jag?

2008-02-27 @ 19:24:39
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Benny

När listan kommer på tal så smäller det alltid till i kommentarerbåset. Kul!

Gurra: Pratar inte med dig.

Torgnysdotter: "kvinnor-jag-blir-flata-för-lista" låter oerhört frestande. Ge oss! Återkommer snart angående ämnet listor.

Tågmamman: Du är bara avis att du inte platsade. Kanske nästa år!

Gremlins: Fick googla Dita von Teese. Som du vet så håller jag inte koll på kändisar och andra lyckliga människor. Hur som helst så var hon givetvis läcker!

Mister: Benny beträder kunskapens stad om 10 dagar. Ska bli väldigt roligt att ses. Det var ett tag sen vi tog var sitt håll i korsningen Albert St och någon annan obetydlig gata i Bris.

Tågmamman: Du är här igen alltså. Kul. Välkommen. Avundsjuka, vad var det jag sa! ;)På tal om något annat, inte många dagar kvar nu... för dig!

2008-02-27 @ 21:07:24
Postat av: Benny

JJ: Glömde dig. Förlåt. På tal om Babsan. Det är min lista. Inte din. (Deja vu känsla - Känns som jag har skrivit exakt dom orden tidigare.)

2008-02-27 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0