100 % bög ni va?!

En återkommande händelse när jag och JJ är på turné är att folk tror att vi är tillsammans. På riktigt.


Otaliga gånger (dock mest från thai-folk och mestadels riktat mot JJ) har frågor om vår sexuella läggning framförts. Detta hände även i lördags innan vi lämnade det lyckliga paret.


Den trendiga villan fick nämligen besök från ett annat lyckligt par som precis anlänt från en förlovningsresa i Thailand. De pratar om resan och vi hakar på.


Jag och JJ berättar och fyller i varandras historier om vart vi varit och vad vi sett. Vi kommer även in på andra sejourer utomlands som vi genomlidit ihop. När tillslut JJ väljer att göra ett depåstopp på närliggande toalett frågar killen, som precis anlänt till Sverige, lite försynt och med frågande ögon:


"Så vart bor ni då?"


Ja, alltså, jag bor ju inte med JJ. Jag bor i Sundsvall. Han bor i Uppsala.


"Jaha, jag fick nästan känslan av att ni bodde ihop."


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

DET är en komplimang.

2008-01-28 @ 06:30:13
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: W.

Jaha, svar på den frågan, har alltid undrat. Men du är väl bi va? Inte helt rak iaf.

2008-01-28 @ 13:51:01
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Göte

Skön kommentar... jag vsste det hela tiden men har inte vågat sagt nåt. Bra svar av dig Benny...

-"Never underestimate the power of denile"

2008-01-28 @ 14:18:43
Postat av: Damage Done

Jag står på Götes sida!

2008-01-28 @ 16:21:33
Postat av: Frk Richter

Jag känner ett par som många säkert tror är lesbos, kanske skulle kunna para ihop? Utbyta erfarenheter?

2008-01-28 @ 16:34:52
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Anonym

Läser Megan din blogg? Jag pallar inte ge morsan min adress. Eller vad tycker du? Hon har hört talas om den men hon törs inte be om url heller.

2008-01-28 @ 19:09:59
Postat av: Anonym

skrev greml

2008-01-28 @ 19:10:45
Postat av: Benny himself

torgnysdotter: Då ska jag tacka nästa gång!

W.: Jag har inte testat pojkar ännu. Har inte ens varit lite sugen. Men nu när din kropp kom upp i tanken steg temperaturen i min lya. Ledig nåt i veckan?

Göte: Jag har lärt mid det från den bästa inom ämnet! ;)

Damage Done: Skönt att du håller med Göte, jag har nämligen trott hela tiden att du är Göte.

Frk Richter: Det kan nog bli väldigt intressant. Några föslag när var och hur?

Greml: Megan, min blogg?! Har du blivit galen?! Jag tycker redan nu det är jobbigt när flera jag känner läser. Men familjen. Där går fan gränsen! Men du brukar ju överlag vara gränslös, så det kanske passar dig? :)

2008-01-28 @ 20:31:39
Postat av: Greml

Jag har faktiskt gränser. Men jorden är rund just för att det inte ska finnas några gränser

2008-01-28 @ 20:54:12
Postat av: Benny himself

Fint sagt av dig.

2008-01-28 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0