Befordrad med sänkt lön

Mitt kall på SEB har varit den privata marknaden. Efter dagens erbjudande från en chef till en tjänst jag sökt, byts privat mot företag.


Ett steg framåt i karriär kan tyckas

Det är det också


Får en hyfsad löneförhöjning

På grundlönen alltså


Att det sedan är mycket svårare med försäljning på företagsmarknaden gör att mina bonusutbetalningar kommer att sjunka avsevärt. I rena pengar kommer jag till och med att backa i lön. Varför då detta beslut?


Det öppnar fler dörrar för framtiden

Det ger mig större möjligheter att komma dit jag vill... sen


Jag har nog aldrig tidigare varit så vuxen i något beslut som jag var idag

Hela Carpe Diem grejen som varit mitt signum försvann


Hur jag firar kvällen till ära?

Misslyckad middag som byggdes upp av leftovers, tvättstuga och städning av lya


Jag äcklas

Av mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0