Grammisgalan i korthet

Jag har alltid ansett att moderat Calle har varit en sheriff. Hans varumärke "det är bra för Sveeeerige" fick även visa upp sig när musikbranschen skulle ge varandra beröm. Vad Calle hade valt för utstyrsel kvällen till ära är dock oförståeligt.


Försökte han vara ungdomlig? Försökte han se ut som The Ark? Vad försökte han med egentligen? Det var i mina ögon ett felval av kostym. Nästan så bedrövligt så att det blev bra. Ja, faktiskt. Jag gör en kovändning. Calles kostym är bland det bästa jag sett på länge. Jag tror dessutom han har sin knull-lista fint nerstoppad i innerfickan. På första plats finns garanterat Alice Babs dotter som hämtade pris. Han skruvade på sig oerhört när hon stod på scen. Förmodligen för att dölja ett generande stånd!


I övrigt så vill jag bara tillägga att jag tycker att rätt låt vann årets låt. Tror jag har skrivit det här förut men det är värt att skriva igen. "Om du lämnar mig nu" har berört mig från första sekund.


Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Calle goes bananazz!! Kavajen var bedrövlig. Jag tror att någon vill jävlas.. Säger typ att den här är det hetaste söder om söder just nu och Calle köper lögnen, tar på sig kavajen och känner sig tuff. Att han som du säger stoppar knullistan i innerfickan är jag helt övertygad om. (Killarna i Timrå stoppar den dock i bakfickan)

2008-01-09 @ 23:03:44
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: J

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1596527.ab

2008-01-10 @ 09:18:13
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Överste chifen

Själv upplevde jag att Calle ville vara lite frän med sin otroligt estetiska kavaj, men kan bara konstatera de funkade inte....... Trendig och frän blir Carl aldrig :)
Däremot instämmer jag helt på rätt låt vann!!!!!

2008-01-10 @ 15:12:17
Postat av: Anonym

Frk Richter: Grabbar från Timrå gör saker med klass!

Överste chifen: På tal om rätt låt, har du slantat för tickets till sommaren?

2008-01-10 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0