JJ tågresenären

Att ha JJ på resande fot betyder alltid ett gäng iakttagelser via sms av det något udda slaget. Det "bästa" den senaste timmen redovisas nedan:


"Nu sitter jag bredvid en sån där jävla fruktfeminist igen. Bohem-kommunist med snedlugg och kofta, läsandes Linda Skugges senaste styggelse och det där jävla päronet. Dom tycker dom är så jävla mycket smartare än alla 'blonda bröstbimbos' och alla män är kvinnoförtryckare. Ulf Lundell ska i rättans namn brännas levande på bål, män gasas ihjäl med cyklon b och Gudrun Schyman styra världen. I själva verket är de bara så jävla fula, bittra och avundsjuka på alla 'bimbos' som får alla grabbar och skulle inte vilja något hellre än att ha ett par varma manshänder omkring sig i vintermörkret."


Slutligen ett tips till alla tågresenärer.

Se upp för JJ

Annars kapar han dig snabbt vid fotknölarna.


Kommentarer
Postat av: A

Oh my god. Tur att jag inte åkte tåg i dag.

2008-01-07 @ 21:43:35
Postat av: A

Jag vill åka tåg med Jim!

2008-01-07 @ 21:55:06
Postat av: J

JJ & JR har mycket gemensamt när det kommer till att resa. Måste genast styra upp en tågtrip mellan säg, Malmö & Kiruna.

2008-01-08 @ 00:21:31
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Saknar lite galna resenärer mitt i blöjbyten och kräka. Dock blir man nog snabbt kapad i uniform oxå - inte jag då som oftast är perfekt.

2008-01-08 @ 13:03:43
Postat av: Benny himself

A1: Så du menar att JJ hade slängts sig över dig också med förolämpningar? :)

A2: Förstår dig. Alla vill hänga med en rocker.

J: Jag kan, som manager, fixa en dejt!

Tågmamman: På tal om uniform. Fick även detta sms under samma timme igår från JJ

"Vissa lär sig aldrig. En rakad kille i vår ålder med ståtlig militäruniform, vit skjorta och slips gick precis förbi stolt som en tupp, huvudet högt med en påse GOTT & BLANDAT!! Det är ung som om en rocker skulle gå omkring i en James Blunt-tisha. Skärpning!"

2008-01-08 @ 16:37:14
Postat av: Benny himself

A & A: Jag kan som tur är skilje er åt... bara så ni vet ;)

2008-01-08 @ 16:42:01
Postat av: W

Instämmer med feministerna på deras punkt angående Ulf Lundell, men förhåller mig i övrigt kallsinnig till deras påstådda agenda.

2008-01-08 @ 19:35:25
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Jag sitter ju själv nu i en halvsjaskig mysuniform men hoppas ändå att det är helheten som skiner igenom - alltså min glamourösa mittinattenblick och skarpa amningsintellekt. Ska inte ljuga eftersom jag är dissardrottningen personifierad men har på senare tid blivit lite mer ödmjuk så jag hyllar numer folk med slips och Gott och blandat, det känns som en skön kombo. Blunt-tishor är väl dock olagliga överlag.

2008-01-08 @ 19:37:42
Postat av: Jim (JJs alter-ego)

Tänk va mkt flickor som läser din blogg och skriver kommentarer med bokstavskombinationer som a, j, b osv. jag är övertygad, bloggern är den nya rockern. det är helt galet. jag menar självfallet inte att de har en bokstavskombo av nåt slag, utan bara att de gillar bokstäver. verkar även som jag blivit lovad nån slags dejt av min manager, men han har tydligen varit för 'busy' för att ta tag i det där. Näääää, du vet de e ju så jäääääävla mycke just nu, den grejen. Det är inte bra när managern blir mer känd och poppis än sin arbetsgivare, han kan få en slängg av hybris, vilket ENBART ska drabba rockern. sådeså!

förresten w: häda inte. jag och benny är i grunden två timråpuckar som stått och trängts längst fram på otal uffe-konserter och skrikit "HON GÖÖÖÖÖÖR MIG GAAAAALEN..." som alla andra pubertala tonårsgrabbar. Vi förstår nog fortfarande inte kvinnor på många punkter, men vi sätter er på piedestal och dyrkar er varje gång vi ramlar dit ändå, precis som Ulf Lundell alltid har gjort..

2008-01-08 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0