Need backup

Jag gillar nyheter i kort form
Därför är text-tv ett forum av rang för mig

Ett annat trevligt inslag i vardagen är morgonens nyhetsbrev från Sundsvalls Nyheter.
Kort och koncist
Ingen bull-shit liksom
Om du bor i Sundsvallsområdet, anmäl dig du också vetja!


En av anledningarna till att jag vill att du gör detta, är för att jag tydligen är den enda som prenumererar på detta varje morgon. Känner mig därför som en stalker. Den andra anledningen är att en av mina vänner jobbar på just den tidningen och om ingen visar intresse för hans arbetsgivare kommer han få sparken inom kort. Det betyder merkostnader för mig i form av mat utlägg till honom. Eftersom han dessutom går under benämning 'hungrig' kommer det bli väldans dyrt.


Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Det kan vara så att listan har ökat med 100% jag känner nämligen också en som jobbar där. Kan bli jobbigt om hon blir utan lön.

2008-01-17 @ 22:21:20
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny himself

hahaha... skönt att jag inte längre är helt själv.
Du och jag borde dessutom få en "bästa kompis" pin eftersom vi stöttar våra vänner på detta vis.

2008-01-17 @ 22:43:01
Postat av: gurra

jag landar alltid på fötterna, snuskgubbe.

2008-01-18 @ 08:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0