På besök i framtiden

Fredagskväll betydde besök för mig och JJ hos det lyckliga paret.

Dom är nygifta och har ett nyfött barn.

Dom bor i en helt nybyggd, super trendig, villa.

Han har bra jobb, hon har ännu bättre.

Dom verkar ha ett förträffligt liv.

Jag kan verkligen tänka mig att ha det som dom... sen.


För just denna gång handlade det bara om ett besök i vuxenvärlden

En titt på en, eventuell, framtid

För att stjäla ett citat från JJ

"Det är en overklig känsla att vara här. Jag själv är på en helt annan plats."


Kommentarer
Postat av: Annchen

Frågan är om man kommer växa upp på riktigt nån gång, och isf när. Det är när man jämför med andra jämnåriga som man inser
hur gammal man egentligen är. I år räknat. Pluggar nu till förskolelärare, men frågan är om jag passar bäst som lärare eller elev i det fallet. Kanske bara ska ge mig ut och hoppa i vattenpölar istället.

2008-02-01 @ 15:33:19
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Benny himself

Elev låter skönare än lärare, så ut och hoppa med dig! :)

2008-02-02 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0