Visa vuxna män

Mitt engagemang för denna del av livet är just nu minimalt

Istället så pysslar jag med andra roligheter

Andra roligheter, för mig, är rus och bus.


Hand i hand med ruset och buset går med automatik skrivvänliga ämnen

Uppslagen har varit många de senaste dagarna

Viljan att plita ner dessa, hög.

Tiden att få det gjort, minimal.


Tills den infinner sig vill jag istället delge er två manliga bloggare som spelar i en helt annan division är undertecknad. Läs och njut!


Ronnie Sandahl - som var min favorit krönikör för ett gäng år sedan.

Men framförallt Prankmonkey som kort och gott är magnifik.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Inte va sån nu maggan. Fördelen med att vara kort är man alltid har knuken vid knäna.

2008-06-03 @ 10:25:10
URL: http://barens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0