Black and Beautiful

Benny är bjuden på fest

På söndag

Inte vilken fest som helst heller för den delen

Tågmamman turns thirty


Därför fanns det bara en väg att vandra

Tid inbokad idag 16:00 med Anna

Garnet måste barras

Dags att bli black och beautiful


Klippning av hår är idag likartat med en lättare sexuell tjänst

Givetvis är det den inledande delen, tvättning av hår, som jag tänker på

Visa frisörskor är så vass på just detta, att det går att jämställa med en lätt variant av förspel


Bäst av alla är en fröken med namn Ang**ica

Det var märkbart svårt att koncentrera sig på klippning efter henne insats

Hon fick mig till och med att slå henne följe till ny salong

Men det var många år sedan nu


Idag är det debut för fröken Anna

Efter telefonsamtal med salongen ser det lovande ut

Jag krävde nämligen en talangfull fröken med glimten i ögat

Återstår att se om min vilja blir verklighet


Kommentarer
Postat av: Grem

En Anna klippte mig också, hoppas du får lika lugg som mig. Jag har suttit på min bro i solen och druckit kaffe idag. Nu ska jag jobba hela kvällen. Puss och kram från din kompis.

2008-03-06 @ 13:18:08
Postat av: Benny

Min Anna rörde knappt min lugg, som tur var. När ska jag få komma och sitta på din bro och dricka... starköl?

2008-03-07 @ 08:23:37
Postat av: Göte

Be aware of the lugg !
Never say no to lugg !

2008-03-07 @ 09:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0