Det är så gott att må gott igen

Tisdag är en fantastisk dag

Alla fall i förhållande till gårdagens 'jag behöver hjälp efter en tredagars' känsla


Denna tisdag betyder förövrigt även Timrå IK och slutspel

Det konstiga är att jag fortfarande inte känner något för detta lag som en gång var mig så kärt


Jag förstår inte

Vart är glöden

Vart är viljan att vinna


Inte hos mig alla fall

Däremot verkar den finnas hos två gamla polare


Medan de äter Mentos och viker upp byxben så ska jag gå på bio

Sweeney Todd skall ses och jag tänker gå själv
Största anledningen till val av ensamhet i biosalongen är att det verkar sticka i vissa ögon


Jag har nämligen själv hört, från tidigare flickvänner, kommentarer likt nedan

'Stackaren har ingen att gå med'

'Vad sorgligt att behöva äta popcorn själv'


Jag har aldrig förstått dessa tankar och oron över att gå på bio själv

Kanske till viss del förklarar varför jag aldrig förstått mina tidigare flickvänner


Kommentarer
Postat av: W.

Det är king att gå på bio själv, jag applåderar beslutet. Att se film på bio är i sig inte en social aktivitet. Bra val av film dessutom.

2008-03-11 @ 14:12:56
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Gremlinosis

Jag tycker du är tuffast.

2008-03-11 @ 14:17:40
Postat av: JJ

har hört att den ska vara jävligt blodig, så ta med en näsduk.

2008-03-11 @ 15:04:55
Postat av: Benny

W: Jag tror på en helkväll. Sannolikheten att bli uppraggad på SF salonger måste vara överhängande.

Gremlinosis: Där har vi sannerligen exakt samma åsikt.

JJ: Ska jag använda den till att torka blod?

2008-03-11 @ 19:34:36
Postat av: JJ

ja

2008-03-11 @ 20:06:06
Postat av: Överste chifen

De är sorgligt att gå på bio själv, de är synd om dig, ja de är riktigt synd om dig :)

2008-03-12 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0